Personal update


Inmiddels is het alweer een tijdje geleden dat ik de Clean 9 heb afgerond en ben ik nog een update verschuldigd!
Wat is de Clean 9?

De Clean 9 is een 9 daagse cleansingkuur waarmee je lichaam afvalstoffen kwijtraakt, binnen deze 9 dagen voel je slanker, gezonder en energieker met behulp van schema’s, gezonde recepten en aloe vera. Je legt hiermee een basis voor een start van een dieet, een start van en gezondere lifestyle of alleen om je lichaam te reinigen en je gezonder te voelen! Na de Clean 9 kun je doorgaan met de andere programma’s, uit de F.I.T. lijn.

Sinds kort is het ook mogelijk om een app te downloaden, in deze app vind je een handleiding voor de Clean 9 en overige F.I.T. Programma’s, recepten en workouts. 


Wil je meer informatie over de Clean 9 of andere programma’s, neem dan (vrijblijvend) contact met mij op.
 
Mijn ervaring

Ik voelde me heerlijk tijdens de Clean 9 en ook daarna, ik had minder last van mijn stoelgang, mijn huid knapte op, energie voor 10 en ook nog eens wat kilo kwijt!

De eerste 2 dagen zijn het moeilijkste, dit omdat je wat minder eet (wel shakes drinkt) en omdat je lichaam aan het ontgiften is, dit kan zich uiten in wat vermoeidheid, het koud hebben of hoofdpijn maar dat is voor iedereen anders. Ik zelf had nergens last van, had het wel wat kouder en was wat vermoeider. Vanaf de derde dag kun je elke dag een heerlijke maaltijd nemen en staan er in de handleiding een hoop recepten als voorbeeld. Elk ander recept met gezonde ingrediënten is natuurlijk goed. 

Dag 1, 3, 6 en 9 kun je jezelf wegen en meten om de progressie te noteren, nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dit ben vergeten! Mijn maatstaf is eigenlijk of mijn broeken passen, en na de Clean 9 passen mijn broeken voor mijn zwangerschappen weer (wel een beetje strak).


Voorafgaand aan de Clean noteer je in je handleiding welke doelen je tijdens de Clean hebt, voor mij waren dat iets centimeters kwijtraken en meer energie. Deze doelen zijn zeker behaald! Ook na de Clean heb ik een hoop energie en voel ik me goed, erg mag nog steeds wat van mijn buik af maar ik ben nog maar net iets meer dan 3 maanden geleden bevallen van mijn zoontje.

 Na de Clean word geadviseerd om Aloë vera te blijven drinken, wat ik ook dagelijks doe.

Dit is de tweede keer dat ik de Clean 9 heb gedaan en zal zeker niet de laatste keer zijn, ik doe ongeveer 2x per jaar dit programma om mijn lichaam een boost te geven en weer een start te hebben voor een gezondere levensstijl!

 

Leave a Reply

