My life in pictures week #1

In dit artikel laat ik zien wat ik allemaal mee maak en doe, mocht je vragen hebben dan kun je deze natuurlijk altijd stellen in de comments of per email. Ook kun je me volgen via Facebook, Instagram & Twitter.

Afgelopen week had ik een drukke maar erg gezellige week!

Samen met mij lieve teamlid Esther gaven wij een supergezellige Product Party, op zo’n avond geven wij meer uitleg over het bedrijf, de producten en leggen wij kort uit
wat de mogelijkheden zijn om ook te werken binnen dit enthousiaste team.
IMG_3130
Op zaterdag ging ik gezellig met manlief uit eten bij het All you can eat restaurant Hachi, naast sushi is er keuze genoeg zodat ook mensen die niet van sushi houden er genoeg keus hebben. Ik ben gek op sushi maar manlief vind het helemaal niets. Na veel te veel gegeten te hebben, zijn we naar de bioscoop gegaan en hebben we de film
‘The Martian’ met Matt Damon gezien, geode film! Zoals je op de foto ziet moest ik tussendoor nog even kort bellen, tja werk gaat soms gewoon door!

IMG_3136Dit hele weekend hebben manlief en ik veel samen gedaan, afgelopen maanden is het er nauwelijks tijd voor geweest om samen leuke dingen te doen. Dit weekend is dat behoorlijk ingehaald. Op zondag gingen we samen naar de ‘Zwarte Markt’ in Beverwijk,
waar Paul een nieuw paar Nike sneakers heeft gekocht en ik een prachtig zwart leren bikerjack. ‘s Avonds ben ik nog even gewerkt en daarna even lekker in bad geweest.

IMG_3146

Afgelopen maandag was er van ons hele team een teammeeting in Leiderdorp, samen
met mijn teamgenootje Esther zijn we hierheen geweest. Deze avonden zijn altijd erg gezellig maar ook leerzaam en inspirerend.

IMG_3152
Woensdag gingen mijn lieve dochter en ik samen even lekker lunchen uit school en daarna wat inkopen doen voor haar 10e verjaardag en partijtje. Uiteraard moisten
we ook even gek doen samen! ‘s Avonds had ik een ontzettend gezellig gesprek met een enthousiaste meid aan wie ik de business mogelijkheden heb laten zien en verteld.

IMG_3160
Dit zijn een paar foto’s uit een week van mij, geen hele druk week maar wel een gezellige week!

liefs,
Patricia

Leave a Reply

