Onmisbaar in elke kledingkast..

Een paar kledingstukken zijn eigenlijk onmisbaar in elke kledingkast, zo kun je een jeans altijd combineren met een blouse en pumps voor een business look of juist met sneakers en een sweater voor een casual look. Een rok is een ideaal kledinstuk waar je zoveel mee kunt combineren, een blazer of jeansjack, een t-shirt of een leren jasje.

In dit artikel een aantal onmisbare items, de collages zijn gemaakt met stylefruits… wil je weten waar je deze kunt kopen? Zoek mij dan op onder de naam Patricia1983.

Witte blouse
Een witte blouse is een ideaal kledingstuk om mee te combineren op een jeans, rok, met of zonder blazer etc. Ook deze herfst zal je een witte blouse weer vaak zien in de winkels.

witte blouse

Kokerrok
Zelf draag ik vaak een kokerrok, de ene keer met nette pumps of laarzen maar thuis ook vaak met sneakers eronder, dat maakt de outfit lekker casual en een beetje stoer.

Kokerrok
Jeans
Wie draagt er nou niet regelmatig een jeans, mocht ik een item moeten kiezen als favoriete kledingstuk is het toch wel een jeans. Een jeans zit heerlijk en past overal bij!

Jeans

Bikerjack
Ik ben gek op bikerjacks, in het voorjaar en herfst te dragen als buitenjas maar in de winter kun je een bikerjack ook prima binnen dragen met een jeans, kokerrok, jurkje, kort rokje….. anyway met alles dus. Ik heb een fake leren jasje en sinds gisteren trotse
bezitter van een echt lederen bikerjack. Die zit als gegoten en heeft stoere details.

Bikerjack

Van welk kledingstuk vinden jullie dat deze onmisbaar is en eigenlijk niet mag ontbreken in een kledingkast?

liefs,
Patricia

4 thoughts on “Onmisbaar in elke kledingkast..

  1. svenja says:

    Ben het helemaal met je eens ❤ Vooral een witte blouse vind ik zo mooi in combinatie met een zwarte kokerrok! De biker jasje vind ik ook helemaal leuk, die blijf ik ook graag dragen! Mooie tijdloze items ook!

    Like

Leave a Reply

