Werken bij Forever

Misschien heb je op Facebook het een en ander voorbij zien komen en ben je nieuwsgierig geraakt naar wat ik doe of misschien heb ik je gewezen naar deze pagina voor meer informatie. In ieder geval leg ik uit wat ik tegenwoordig doe en hoe het werken bij Forever in elkaar steekt!

Via een vriendin ben ik aanraking gekomen met Forever en heb ik een presentatie gezien en raakte ik steeds meer enthousiast over de producten maar ook over de manier van werken!

Forever Living
De producten van Forever Living Products zijn op basis van 100% aloë vera en richt zich op de steeds groeiende beauty en health industrie. Met ruim 120 producten is het assortiment aantrekkelijk voor iedereen; of je nou een gezonde levensstijl wilt, natuurlijke make up en huid,- en verzorgings producten, voedingssuplementen of wit afvallen of juist op gewicht wilt blijven. Het assortiment kun je vinden op foreverhealth.flp.com.

Waarom?
Iedereen heeft andere motivatieredenen om te starten bij Forever; of je nou een extra inkomen wilt, een fulltime inkomen met part time werk, meer vrije tijd, wilt sparen voor je oude dags-voorziening of een gezonde levensstijl met korting op de producten. Forever bied hiervoor de tools!

Hoe?
Forever werkt op basis van 2 inkomensstromen; Enerzijds de verkoop van producten op basis van mond tot mondreclame, als je zelf producten gebruikt en je hier enthousiast over bent en je dit bespreekt met andere mensen, raken zij ook geïnteresseerd en bouw je vanzelf een kleine klantenkring op. Ook kun je mensen benaderen of af en toe een gezellige product party organiseren.

De andere manier is een team te creëren van enthousiaste mensen die net als jij willen starten met Forever. Hierdoor krijg je een groter bereik en daardoor een grotere gezamenlijke klantenkring. Tenslotte maken vele handen licht werk! Hiermee kreeg je ook een passief inkomen, want als jij misschien op vakantie bent werkt je team wel door! Dit is ook erg prettig voor ondernemers.

Coaching
Natuurlijk ga ik je in alles begeleiden en coachen en leer je technieken, productkennis maar ook andere vaardigheden om van deze business een succes te maken! Je komt terecht in een groot team waarin wij elkaar helpen, uitdagen en adviseren. En natuurlijk gaan we er samen voor zorgen dat we jouw doelen gaan behalen! Diploma’s of ervaring is niet noodzakelijk, je kunt alles leren door training en coaching.

Mijn ervaring
Ik ben zelf gestart naast mijn huidige baan en heb deze business oppurtonity met beide handen aangegrepen. Ik kan werken waar en wanneer ik wil en mijn eigen tijd indelen, wanneer mij dat uitkomt. Ik ben terechtgekomen binnen een enthousiast team van enthousiaste mensen die elkaar helpen en adviseren. Ik heb heel veel filmpjes, boeken en presentaties gezien en gelezen om zoveel mogelijk te leren.

Daarnaast ga ik starten met een cursus Gezonde Voeding en Lifestyle zodat k mensen zo goed mogelijk kan adviseren in het verbeteren van hun levensstijl. Ik ontmoet heel veel leuke, enthousiaste en inspirerende mensen en geef mensen advies omtrent de producten en de verdien mogelijkheden.

Meer informatie of reageren
Ik ben altijd op zoek naar enthousiaste en ondernemende mensen en er is natuurlijk nog veel meer te vertellen, dit licht ik graag telefonisch toe.

Voor meer informatie kun je contact opnemen via 06-16817122 of stuur een email naar foreverhealthbeauty@outlook.com en we gaan snel aan de slag!

 IMG_2531

Leave a Reply

