CLEAN 9

CLEAN 9

In dit artikel vertel ik wat over de CLEAN 9 en ook over hoe ik de CLEAN 9 heb ervaren.

De CLEAN 9 is een reinigingskuur waarmee je je lichaams in slechts 9 dagen reinigt en ontdoent van gifstoffen, we krijgen allemaal gifstoffen binnen door het gebruik van alcohol, koffie, suiker en andere ongezonde etenswaren en/ of drinken. Al deze stoffen laten een laagje achter in je spijsverteringskanaal waardoor je moe kunt voelen, last kunt hebben van een verminderde weerstand, huidproblemen en last van je stoelgang.

CLEAN 9

Door het gebruik van deze kuur zullen deze afvalstoffen of slib uit je lichaam verwijderen, zul je vet verliezen en geef je je lichaam een gezonde start! Met deze reinigingskuur heb je de tools in handen om van start te gaan en je lichaam te reinigen.

De CLEAN 9 is zorgvuldig samen gesteld om het lichaam te voorzien van de juiste voedingsstoffen, zodat je lchaam zichzelf kan gaan reinigen en ontdoen van (schadelijke) afvalstoffen, waarmee je ook nog eens gewicht kunt verliezen. In het pakket zit alles om de reinigingskuur te starten, er zit een duidelijke instuctieboekje bij met heerlijke recepten.

Wat kun je verwachten in deze 9 dagen?

– gewichtsverlies                                                     – meer energie
– verlies in cm’s                                                       – verlies van afvalstoffen
– verbeterde huidconditie                                        – verbeterde stoelgang
– een boost van het immuunsysteem.

Mijn Eigen ervaring
Zelf heb ik samen met manlief de CLEAN 9 gedaan, beiden waren wij vrij sceptisch maar na een aantal maanden ongezonder eten (enne wat meer drank) wilden wij wel graag ons lichaam reinigen. De eerste 2 dagen eet je er zo min mogelijk naast maar heb je shakes en voedingssupplementen en is koffie verboden. Pfff…gedurende 9 dagen geen koffie! Daar zag ik nog het meeste tegen op! Vanaf de 3e dag mag je elke avond een (gezonde) avondmaaltijd en deze smaakt dan heerlijk! In het instructieboekje zit een lijst bij van etenswaren die je gedurende dag als ‘snack’ mag eten.

Ik vond de reinigingskuur zeer goed te doen en merkte vanaf dag 4 een verbeterde stoelgang (de details zal ik niet omschrijven), mijn huid zag er zoveel beter uit en ik had zoveel energie! Ik kreeg ook heel de opmerking dat ik er zo stralend uitzag!  Zowel mijn man als ik zijn positief over het resultaat, beiden zijn wij in gewicht niet afgevallen omdat wij extra shakes hebben gedronken omdat afvallen niet nodig was. Maar in cm’s zijn wel wat kwijt.

Enkele ervaringen en citaten van gebruikers;

“Eindelijk die laatste paar kilo’s kwijt! Na 9 dagen 4 kilo lichter en in totaal 28 cm!”

Na 9 dagen ben ik in totaal 5 kilo afgevallen en in totaal 30 cm’s, last but not least voel ik mij geweldig, zoveel energie!

“Na maanden van dieten viel ik maar niet verder af en voor de zomer wilde ik graag er net wat slanker uitzien en voelen en zeker in mijn bikini! De eerste 2 dagen waren best pittig maar daarna ging het erg makkelijk met als resultaat enkele kilos (3,5) en cm’s (15) in slechts 9 dagen! Als bonus voel ik mij ook nog eens fitter en heb ik weer energie om te sporten, dus gaat er zeker nog iets vanaf! Kom maar op met die zon!”

Iedereen die start kan deelnemen worden toegevoegd aan een besloten Facebookgroep met zowel mannelijke als vrouwelijk leden, hier kun je informatie vinden, vragen stellen of tips en recepten.

Ben je ook benieuwd naar de CLEAN 9? Wil je meer informatie of bestellen? Neem dan contact met mij! Hier kun je mijn contactgegevens vinden, je kunt ook rechtstreeks bestellen in mijn webshop.

liefs,
Patricia

forever-living-8666-997441-2-zoom

Leave a Reply

