Forever Health & Beauty

Hi, mijn allereerste blog op mijn nieuwe blog! Waar zal ik eens over vertellen? Wat zal ik schrijven? Ik zal eerst eens wat vertellen over Forever Health & Beauty.

IMG_2418

Ik ben onlangs gestart met Forever Health & Beauty, een franchise onderneming onder de paraplu van een grote Amerikaanse producent en leverancier op het gebied van producten met als hoofdingredient Aloe Vera.

Er zijn meer dan 120 producten in verschillende catagorieeren, als Skin Care, Face Care, Weight Care, Personal Care en nog veel meer. Nieuwsgierig naar deze producten? Neem een kijkje op; www.foreverhealthbeauty.flp.com.   Ook kun je hier rechtstreeks bestellen, producten bekijken en informatie vinden.

Naast dat ik mensen adviseer in het gebruik van deze producten werk ik met een enthousiast team die ik begeleid om op met hun eigen franchise onderneming hun doelen te behalen.

Hoe ben ik begonnen?
Een vriendin van mij vertelde haar enthousiaste verhalen na het gebruik van een 9 daagse reinigingskuur, zij was ook gestart met deze uitdaging en was zo enthousiast over de manier van werken en het verdienconcept (niet geheel onbelangrijk).  Ik ben begonnen met de CLEAN 9 en was hier zo enthousiast over! Ik zal binnenkort een review en mijn ervaring erover schrijven in een apart artikel.

Ik ben met haar meegeweest naar een informatieavond en heb zulke leuke enthousiaste mensen ontmoet en ben toen met deze uitdaging gestart! En het word steeds leuker en leuker! Ik heb nu een aantal erg leuke, gedreven en enthousiaste mensen in mijn team, ik coach hen, geef uitleg en help hem om hun doelen en dromen waar te maken.

Deze manier van werken bied heel veel voordelen;

  • flexibiliteit (je kunt werken waar en wanneer jou dat uitkomt),
  • je kunt zelfs met parttime werk een fulltime inkomen behalen.
  • Je ontmoet leuke mensen en je word goed begeleid in het behalen van jouw doelen.

Of je doel nou is om maandelijkse een paar honderd euro bij te verdienen of dat je een fulltime (top)inkomen wil behalen, niets is onmogelijk. Wil jij sparen voor een nieuwe auto of is je droom om een huis aan het water te kopen? Misschien vind je je huidige werk niet leuk of wil je juist meer vrije tijd of tijd voor je gezin? Dit zijn enkele voorbeelden van doelstellingen van teamleden.

Neem contact met mij op voor meer informatie over de mogelijkheden per email foreverhealthbeauty@outlook.com.

liefs,
Patricia

 IMG_2422

 

 

 

Leave a Reply

